0 تصويتات
15 مشاهدات
في تصنيف حدث بواسطة
عُدل بواسطة

ريهام سعيد تتهم طبيب تجميل بتشويهها: خربة وشي وكنت زي القمر قبل ما أروح لها

ريهام سعيد

اتهمت الإعلامية ريهام سعيد طبيب تجميل لبناني شهير بتشوية وجهها بعد خطؤه في عملية التجميل التي أجراها.

وعبر حسابها على انستجرام، نشرت ريهام سعيد صورتها قبل وبعد عملية التجميل في وجهها وكتبت "يعني انت مجرم لدرجه انك شوهتني و عرفت انك موت ناس قبلي و بتحط صوره لواحده مش انا خالص و تقول انها انا .. انا كنت زي القمر قبل ما اجي للك حد عمره شافني شكلي كده، عارف انت لازم تبطل اذيه للناس لازم انا بحذر كل الناس منه.. انا هاطلع لايف من غير فلتر اوري الناس انت عملت ايه، رايح العراق.. بعد ما انفضحت في لبنان  تبوزي الناس هناك ؟

ريهام سعيد قبل و بعد

وأضافت ريهام سعيد "يعني وصل بيك الاجرام انك تشوهني و تموت 2 ستات قبلي و تحط صوره لواحده مختلفه و تقول انها انا ؟ ده انا كنت زي القمر قبل ما اجيبلك مين الست الي انت حاطتها دي ؟ والدتك ؟ عارف ؟ انا هارفع عليك قضيه و هابطللك طب عشان انت بتاذي ناس كتير اوي انت تبعد حاجه عن انك تكون دكتور، انت وقعت غلط خالصوكانت ريهام سعيد تعاقدت مع قناة "هي" في نوفمبر الماضي، لتقديم برنامج "صبايا" بعد فسخ تعاقدها مع قناة "الشمس".

وكانت ريهام سعيد شاركت الجمهور بمنشور عبر Facebook أعلنت فيه اعتذارها لقناة الشمس بسبب مرورها بأزمة صحية واتخاذها جميع الإجراءات القانونية لفسخ العقد.

واختتمت ريهام سعيد "انا بحذر الناس كلها من التعامل معاه بجد كل انا بروح لدكتور نغيب عشان بوظ لي وشي و انا بداري بالمكياج لا انا هتطلع لايف اوريهم انت عملت ايه ؟ حاطت اي صوره فيك لواحده تانيه و بتقول انها انا ؟؟؟؟؟ انت معمول من ايه ؟ يا جماعه اوعوا حد يتعامل معاه اوعوا. بوظ الناس في لبنان رايح اربيل يبوظ الباقي

محتواء المقاله 

ريهام سعيد تتهم طبيب تجميل بتشويهها

اتهمت الإعلامية ريهام سعيد طبيب تجميل لبناني شهير بتشوية وجهها بعد خطؤه في عملية التجميل التي أجراها

من هي ريهام سعيد 

1 إجابة واحدة

0 تصويتات
بواسطة
 
أفضل إجابة
بدأت حياتها المهنية مذيعة ببرنامج «صبايا» بإحدى القنوات الفضائية ورغم الانتقادات الكثيرة والعديدة التي لاقتها وتعرضت لها ريهام سعيد لجرأتها في تقديم برنامجها إلا أنها لم تتوقف واستمرت في تقديم المواضيع الشائكة والساخنة، وكان لحضورها أثر في دخولها عالم الدراما التلفزيونية عام 2004 بمسلسل عيش أيامك مع الفنان نور الشريف ثم توالت أعمالها الفنية، كما شاركت الممثل أحمد بدير بطولة مسرحية (مرسي عاوز كرسي) وقامت بتأدية دور الفتاة الصعيدية بمسلسل شارع عبد العزيز مع الممثل عمرو سعد وشاركت في مسلسل الشك مع الممثلة مي عز الدين. ولها مسلسل «قلوب» مع الممثلة علا غانم ومسلسل ابن حلال في رمضان 2014 .

اسئلة متعلقة

0 تصويتات
2 إجابة 790 مشاهدات
0 تصويتات
1 إجابة 24 مشاهدات
سُئل يناير 27 في تصنيف حدث بواسطة مرافيم
مرحبًا بك في موقع مرافيم

نسعى لإثراء المحتوى العربي عن طريق النقاش وتبادل المعارف والخبرات بين الزوار في كل جديد ومفيد، نتمنى لكم قضاء وقتاً ممتعا ومفيدا في موقع مرافيم

...